Persoonlijke aanpak

Hoe groot we ook groeien: bij Alblas houden we het graag klein en persoonlijk. Dat betekent dat u altijd contact met ons kan opnemen over uw transportopdracht en dat u een persoonlijke ordermanager krijgt die u altijd kunt bellen.

Online programma’s, helpdesks en hulplijnen maken ons leven makkelijker, maar vaak ook onpersoonlijker. Voor u het weet staat u een half uur in de wacht…

Bij Alblas houden we daar niet van. Daarom is onze hotline 24 uur bemand en bereikbaar. Wij helpen direct verder met uw vraag of uw probleem.

Ook uw ordermanager, staat u persoonlijk te woord.

Hij of zij is uw vaste aanspreekpunt bij Alblas International Logistics. Uw ordermanager is op de hoogte van het wat er gaande is in uw bedrijf en begrijpt de waarde van uw transportopdracht.

Uw ordermanager is op de hoogte van het wat er gaande is in uw bedrijf en begrijpt de waarde van uw transportopdracht.

Persoonlijk advies
Hebt u een uitdagende transportopdracht voor ons? Dan komen wij graag bij u langs om in een persoonlijk gesprek samen met u de mogelijkheden te bekijken.

Na uw offerteaanvraag ontvangt u van ons binnen 24 uur een persoonlijk advies met een heldere en transparante prijsopgaaf. Zo weet u precies waar u aan toe bent.